Sabtu, 24 Mac 2012

Alhamdulillah syukur

Assalamualaikum,

Masih ramai lagi yang masih belum buat e-filing, pelik gak aku. Bukan susah pun, tapi masih ramai yang bagi alasan belum kuar borang J dari majikan, tapi kalo dah dapat cepat2 la buat sebelum kene denda. Tahun ni kali kedua aku wat e-filing, alhamdulillah buat cepat then kalo ada terlebih bayar cepat plak dapat, direct transfer plak tu. Hehe, tgh2 aku sesak ni alhamdulillah dah masuk duit claim tu.

Minggu ni gak SPM dah kuar, so adik aku Masyitah berjaya dapat 6A 2B 1C, tahniah aku ucapkan. Bagus la sebb dia dapat pencapaian SPM tertinggi dalam family aku. Hehhe, takde la dia ikut perangai aku sekadar 3A jer. Namun apa pun, rezeki masing2  dan kene la suruh dia berusaha dan membuat pilihan tepat untuk tentukan hidup beliau.

Sekian

Tiada ulasan: