Ahad, 18 Mac 2012

Mcm mana yer?

Assalamualaikum,

Minggu ni agak memenatkan diri aku, sebab minggu cuti sekolah jadi memang agak busy sikit sebab mak aku n adik2 aku selalunya akan lepak KL. So, setiap malam diaorg akan keluar mungkin ke rumah kakak aku, melawat adik aku kat UIA dan pergi la mana2 at least makan luar kot.


Tapi minggu ni gak aku nak gi redeem barang yang aku beli melalui Groupon yang mana aku dah membeli sebuah TV Toshiba Regza dan Samsung Camera ES80 dengan harga RM999. It's quite cheap and reasonable. Mungkin tauke kedai nak clear stock kot. Ada org cadang baik beli LED TV tapi aku rasa just nak tgk tv jer pun, lagipun teknologi siaran TV Malaysia ni belum sampai tahap LED lagi. So mmg membazir.

So mak aku pun nak membeli jugak sebuah notebook dalam masa yang sama, so hari tu Plaza Low Yat ada buat promotion notebook and gadget2 lain dijual dengan harga yang murah. So hari tu dia angkat Fujitsu LH531 yang bestnya Intel i3 beb, boleh tahan gak la sebab diorg bagi Windows 7 Free sekali dan sebagai seorg IT Savvy mmg aku tau Windows tu original sbb aku yang setup laptop ni. Lepas tu mcm2 free gift diorg kasi, mmg terkejut gak la aku tgk. Untung plak mak aku beli, sepanjang hari tu dia senyum jer walaupun pagi tu dia bergaduh dengan Guru Besar sekolah dia. Tak pe mak, janji mak happy.


Untuk tahun ni, aku rasa aku perlu kawal berat badan aku. Huhu, biasa la mcm2 jadi, stress lagi, problem lagi dan menyebabkan aku makin nak makan hari2. Sehingga melebihi had. So kene la kurus berat badan

So apa2 hal, hidup kene diteruskan dan happy alwayzzzz

Tiada ulasan: