Jumaat, 13 Julai 2012

Aku dan Ray Ban

Sejak dulu mmg aku ingin untuk memiliki sepasang cermin mata yang berjenama mungkin kalo tgk harga mmg tak mampu nak miliki walaupun harganya melebihi RM 200 sbb ia cermin mata. Nak2 bila dah kerja ni,  rasa sayang plak nak bazirkan duit beli cermin mata yang mahal2 ni, sebb aku rasa baik beli benda yang berfaedah macam makanan, makanan dan makanan. hahahha. asyik makan jer, mana perut tak besar.


Tapi bila dah makin tua ni, aku sedar betapa pentingnya cermin mata gelap untuk penunggang motor macam aku ni. sebb makin lama makin naik tahap silau mata aku ni, nak2 bila menjelang tgh hari dan bila matahari memancar dengan teriknya. At last aku beli gak sepasang cermin mata berjenama Ray Ban jenis Ray Ban Predator Flight Extreme. Tapi buat masa ni mmg ok la cermin mata ni, harga dalam RM250 aku beli kat FB site yang bernama Optics Garage. Penghantaran pun puas hati gak.

So dengan cara ni, ia dapat menyelamatkan mata aku dari terdedah dengan silauan UV yang boleh merosakkan mata. hehhehe.

2 ulasan:

arfian berkata...

dude, betul ke yg ko dpt tue polarized. biasa kat nama Ray Ban ada letak P kat ujung tue..

Unknown berkata...

owh silap la pian, aku beli yang bukan polarized. sbb dia ada dua jenis. sorry my mistake