Isnin, 1 Februari 2010

Dah abis dah

Salam,

Akhirnya tamat juga OJT aku selama 6 minggu di tiga tempat yang berlainan dan lastly di TMpoint Rawang. Lega rasanya apabila dah habis OJT. Sekarang aku dah dapat tempat kerja yang sebenar iaitu di Wisma TM Taman Desa, Kuala Lumpur dan memegang jawatan sebagai Assistant Manager ALSS, Unit Application Support 2. Erm tak pasti lagi what is the job scope? Apa yang pasti aku kena lapor diri esok hari Selasa.

Apalah agaknya perkara yang suprise that will happen tomorrow? Erm.....

5 ulasan:

aramisz ``^_^ berkata...

gud luck dude...

MrZam berkata...

owhh ko kt wisma TM tmn desa, kire opis kt sne la erk.. aku kdng2 g sne tgkt 2. boss aku der pgg prjk filing data2 pekerja.. pastu kdng2 g wt discussion kt sne :) nnt klu dtg lg aku roger ko.. nnt mail aku no ko :)

saifulazmil berkata...

wa... bob hebat...

Khadijah berkata...

hebat2!!congratz!! :D

Unknown berkata...

Erm trimas kepada anda yang menyokong saya. semoga anda semua mengalami pengalaman yang menyeronokkan dan kerjaya yang hebat.