Khamis, 6 September 2012

Main Bowling..... Strike

Assalamualaikum wbt,

Lepas abis master ni, aku agak bosan bila dah takde assignment nak kene buat, paper work nak kene buat, kerja office pun byk aku dah siapkan. So bosan gak la, jadi aku cadangkan kat family besar aku, yang aku nak wat tournament bowling pada minggu depan.



So sejak akhir2 ni, rajin la aku practice bowling hari2 kat area Bukit Jalil ngan ayah aku yang jugak salah seorang peserta utk tournament kali ini. Bukan apa, kira ada geng jugak la nak baling daripada main sorang2. So bila main bowling ni, ko kira mcm angkat dumbbell dan ini menyebabkan otot2 tangan kanan aku jadi keras. hehehe.

 

So kat atas ni score aku masa main aritu, boleh tahan la. Aku blaja main bowling ni pun masa masuk TM, manager aku yang ajar. Tq Kak Lin (wakil Ibu Pejabat TM, so mmg terror la). So lepas ni tunggu la tournament tu nanti. apa2 hal aku update result. hehehhe

Tiada ulasan: