Ahad, 8 Januari 2012

Kembali Macam Budak Degree

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Dah lama tak menulis, rasa mcm tak best pun biarkan blog aku ni terbiar. Kalo rumah terbiar org kata ada hantu, ni kalo blog terbiar nak kata apa ek? Hehehehe. Untuk pengetahuan semua, aku ni dah lama tak menulis sebab busy dengan Master ni. huhuhu, penat gak.

Kadang2 aku rasa menyesal pun ada, tapi disebabkan masa depan aku yang aku rasa aku dah plan baik punya. Namun kita kene ingat macam mana baik pun rancangan kita, rancangan Allah itu lagi hebat. Oleh sebab itu, aku serahkan semuanya kepada Allah dengan apa yang aku rancangkan selama ini. Harap semua berjalan dengan lancar untuk tahun baru ini.

Skang ni dah masuk fasa Master proposal, so faham2 la busy mcm mana. nak kene wat report and programming dan harap semuanya berjaya mengikut perancangan. Namun masih ada gak subjek2 lain yang perlu diambil perhatian. Fuh, cepat la abis. Semoga apa yang dirancang berjaya, inshallah aminnnn

Tiada ulasan: