Khamis, 5 Ogos 2010

Blaja blaja blaja

Salam,

 Untuk sekian kalinya, aku meneruskan pembelajaran aku di peringkat Sarjana, tapi kali ni bukan di UTM tapi di UPM. Minggu ni minggu ke 4 dan masih dalam proses hendak mengenal rakan2 tmpat belaja aku ni. Tapi tak pe ni suma proses untuk blaja tentang hidup. Kat UPM ni sangat berbeza dengan UTM tempat aku belajar dahulu. Kat sini lecturer sangat ok dan motivate kita setiap kali dtg kelas, tapi apa yang best diorg sangat galakkan pelajar diorg buat Master by research atau PhD.

Diorg akan bagi motivasi dan solution untuk pelajar tu nampak apa yang hendak dibuat sehingga student mereka berjaya. Jadi tak hairan la kalo UPM dari segi research diorg lagi berjaya dari UTM. diorg menggalakkan pelajar mereka dan bukan kondem pelajar. Aku sangat respect lecturer kat sini rasa mcm nak buat research balik.


Gambar kali, aku nak tunjuk piala aku menang bowling tapi tempat ke 9. tak menang pun tapi at least boleh dibanggakan jugak la.hahhah. kat TM ni permainan bowling ni mcm sinonim dengan gaya sukan diorg jadi aku kene mencebur kan diri dalam bidang sukan ini. hahhaha

1 ulasan:

dianah@asnan berkata...

ai nazri...waa lame tul akak xtgk update blog nazri...dh start blaja pun kat UPM...tahniah....gudluck in future kay...